پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

تسهیلات ویژه برای اعضای باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر

مدیر باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر شرایط دریافت کارت عضویت و تسهیلات ویژه‌ای که برای اعضای باشگاه جشنواره، به ویژه اعضای فعال در نظر گرفته شده است را اعلام کرد.

به گزارش آی‌فیلم، شادمهر راستین مدیر باشگاه سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر درباره نحوه دریافت کارت اعضای باشگاه که قبلا از طریق سایت جشنواره و یا از طریق ربات باشگاه ثبت نام کرده‌اند، گفت: این افراد می‌توانند از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ماه از ساعت ۴ تا ۹ شب با مراجعه به طبقه ششم پردیس سینمایی چارسو و با ارایه کارت ملی خود، کارت عضویت باشگاه، کد رزرو و خرید بلیت را دریافت کنند. پس از آن در زمانی که درگاه خرید بلیت‌های جشنواره در سایت سینماتیکت باز شود، با همان کدی که دریافت کرده‌اند می‌توانند بلیت‌های مورد نظر خود را خریداری کنند.

وی افزود: کسانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه حضوری به پردیس سینمایی چارسو اقدام به ثبت نام کرده و بعد از روز ۲۵ فروردین با مراجعه مجدد به پردیس چارسو کارت و کد عضویت خود را دریافت کنند.

مدیر باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر عنوان کرد: ورود به پردیس سینمایی چارسو و سینما فلسطین تنها با کارت و بلیت‌های باشگاه امکان‌پذیر است و اعضا با داشتن کارت و کد عضویت می‌توانند از سالن‌های ۱ و ۲ سینما فلسطین و ۵ سالن پردیس سینمایی چارسو استفاده کنند. همچنین هر عضو باشگاه می‌تواند برای یک نفر همراه خود نیز بلیت تهیه کند.

آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره film@fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۱ تا ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ برابر با ۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷ در تهران برگزار می شود.

ط ه/ط ه

این مطلب را به اشتراک بگذارید